ردیف
|
شاخص ها
|
زیر شاخص ها
|
۱
|
توسعه منابع انسانی
|
شناسایی، جذب، بکارگیری، نگهداری و ارتقای نیروی انسانی، ایجاد نظام نظارت و ارزیابی از منابع انسانی
|
۲
|
توسعه منابع مالی
|
جذب منابع مالی و هزینه مناسب متناسب با برنامه ها با تاکید بر بهره وری
|
۳
|
توسعه تحقیق و پژوهش
|
تعیین اولویت های پژوهشی در زمینه های مختلف ورزشی ، ارتباط و تعامل با گروه های تربیت بدنی ، مراکز پژوهشی، اساتید و دانشجویان در امر هدایت پژوهش ها در جهت نیاز،تکمیل وتجهیز مرکز مشاوره وتندرستی دانشگاه
|
۴
|
توسعه حقوقی
|
برنامه های آموزشی حقوق ورزشی برای ورزشکاران، مربیان، سرپرستان، کارشناسان و مدیران
ایجاد نهاد حل اختلاف و نهاد داوری در ورزش دانشگاه
توجه به قانون حقوق ورزشی، بیمه های ورزشی
ارتباط موثر و اثر بخش با دستگاهای اجرائی و نظارتی برای بهبود روند امورات حقوقی
تهیه آیین نامه های لازم داخلی مبتنی بر اهداف دانشگاهی
|
۵
|
توسعه ICT در ورزش
|
، طراحی سایتهای اطلاع رسانی ورزشی، آموزش به کارکنان، کارشناسان و مسئولین تربیت بدنی دانشگاه، تجهیز ادارات تربیت بدنی در بخشی سخت افزار رایانه ای، تهیه مطالب چند رسانه ای برای آموزش از راه دوره ICT در ورزش ایجاد بانک های اطلاعاتی ، تهیه مقررات لازم برای توسعه ICT ۵ توسعه
|
۶
|
تجهیزات و لوازم ورزشی
|
تهیه شاخص های استاندارد برای ساخت، خرید، نگهداری و استفاده از تجهیزات و لوازم ورزشی
|
۷
|
توسعه امکانات زیر ساخت ورزشی
|
بررسی و مطالعه کامل پروژههای عمرانی، پیگیری و تلاش در جهت افزایش بوجه عمرانی با دلائل فنی وکارشناسی، پیگیری درجهت تکمیل پروژه های نیمه تمام، پیگیری در جهت احداث پروژه های ورزشی براساس نیاز سنجی واحدها، نظارت و کنترل فنی و کارشناسی بر روند اجرایی پروژه های عمرانی، پیگیری برای بدست آوردن یا نزدیک نمودن سرانه ورزشی دانشگاه باتوجه به برنامه پنجم توسعه (۵/۲ متر مربع)
|
۸
|
توسعه مدیریت برنامه ریزی ورزشی
|
توسعه برنامه محوری ورزشی در سطح تمامی واحدها، مراکز استانی و ستاد مرکزی، تدوین برنامه سالانه اداره کل و بقیه واحدها و مراکز استانی در بخش ورزش،
|
۹
|
توسعه فرهنگی
|
الگو سازی در ورزش دانشگاه، توسعه گرایش به ورزش در سطح دانشجویان و کارکنان، تبدیل ورزش به ارزش اجتماعی، تدوین ارزشهای قهرمانی و پهلوانی، تاثیر ورزش بر پیشگیری از جرم و اعتیاد، تاثیر ورزش بر پیشگیری از افسردگی توسعه مهارتهای زندگی و ارتباط بین فردی
|
۱۰
|
نظارت و ارزیابی
|
نظارت و کنترل و در راستای تحقق برنامه، هیچ برنامه ریزی بدون کنترل و ارزیابی به درستی تحقق نمی یابد و ارزشیابی نیز بدون برنامه ریزی معنی و مفهومی پیدا نمی کند.
|