برگزاری مسابقات شنای دانشگاه‌های منطقه یک کشور در دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1401/3/11 | 

مسابقات شنا انتخابی پانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی –ورزشی دانشجویان، ویژه دانشگاه‌های منطقه یک کشور به میزبانی دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد.

مسعود جوکار مدیرتربیت بدنی دانشگاه خوارزمی و رئیس هیات ورزش‌های دانشجویی البرز در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: مسابقات شنا دانشجویان پسر ویژه دانشگاه‌های منطقه یک کشور با حضور بیش از ۶۰ ورزشکار از ۹ تیم در استخر بین المللی خوارزمی کرج برگزار شد .

 جوکار افزود: در این دوره از مسابقات دانشجویان پسر دانشگاه‌های خواجه نصیرالدین طوسی، تهران، صنعتی شریف، شهید بهشتی، علامه طباطبایی، خوارزمی، علم و صنعت، تربیت مدرس و شهید رجایی به مدت دو روز در ۱۳ ماده با یک دیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیات ورزش های دانشجویی استان البرز تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات به پانزدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان ایران که تابستان سال جاری به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

 مدیر تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی اظهار کرد: در پایان این دوره از مسابقات دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اول شد، دانشگاه تهران مقام دوم را ازآن خود کرد و دانشگاه صنعتی شریف به  مقام سوم رسید.

جوکار در پایان خاطرنشان کرد:  دانشگاه خوارزمی کرج آمادگی دارد تا مسابقات کشوری در دو رشته شنا  و نجات غریق را در استخر بین المللی خوارزمی برگزار نماید  .




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 502 بار   |   دفعات چاپ: 90 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر